Aventura’t

Aventura't 61

Aventura’t 61

Avui us ensenyarem un nou camí, realment espectacular, que va ser inaugurat fa pocs mesos i que comunica el vessant aragonès i català del congost de Montrebei. També farem bicicleta en estil lliure per Barcelona, i continuarem amb un recorregut…

Aventura’t 60

Avui pujarem al sostre de Turquia, l’Ararat, de 5.137 metres d’altitud, una muntanya plena de mites i llegendes, molt adequada pels que s’inicien al muntanyisme d’altura. Continuarem amb vídeos de salt base que deixen sense respiració. Farem un recorregut per…

Aventura't 59

Aventura’t 59

Avui escalarem en una de les parets de granit més llargues d’Espanya. Es troba a Galícia, a l’escola d’escalada d’Eume. Després anirem al Vallès per fer un recorregut reivindicatiu per Llinars. Tornarem al Nord, en aquest cas a Cantàbria, per…

aventurat 58

aventura’t 58

Avui tornem amb un altre repte d’alçada. Viatjarem al cor d’Àfrica per pujar a la segona muntanya més alta d’aquest continent, el Mont Kenya, un volcà que supera els 5.000 metres d’altitud. A més coneixerem un dels millors flatlanders del…

Aventura't 57

Aventura’t 57

Avui agafem cordes, arnesos i mosquetons per fer una bonica Cresta, situada a peus del pantà de Camarassa, a Lleida. També dedicarem una estona a parlar d’skateboard. Farem un recorregut en btt per Les Preses, a la Garrotxa i després…

Aventurat 56

Aventura’t 56

Agafeu les maletes perquè avui marxem de viatge i ho fem en direcció als Andes, just a la frontera entre Xile i Argentina. La nostra intenció és fer un 5.000, en concret el Maipo, un dels volcans més bonics de…

Capítol 55 aventurat

Aventura’t 55

És un esport habitual en rius de les Muntanyes Rocalloses o del Tibet, però en canvi al nostre país no es practica. És per això que avui hem volgut provar com seria una baixada en oars rafting pel Noguera Pallaresa.…

Capítol 54 aventurat

Aventura’t 54

Fer l’alta ruta Chamonix-Zermatt en menys de 24 hores. Aquest és el repte de l’Iker Carrera, una proesa inèdita que mai ningú ha aconseguit. Nosaltres l’hem seguit de prop i us hem preparat un reportatge especial sobre aquesta gesta. També…

Capítol 53 aventurat

Aventura’t 53

Ja hem entrat al maig però a les muntanyes encara hi queda molta neu. Aquest és el cas del Pirineu oriental, on avui anirem a fer una ruta amb esquís de muntanya. Sense deixar els esquís ens acostarem fins a…

Capítol 52

Aventura’t 52

Avui pujarem a un cim mític, l’Aneto, la segona muntanya més alta de la Península, i ho farem amb esquís de muntanya. També coneixerem a Alexander Polli, l’home ocell que va ser capaç de travessar volant la roca Foradada de…